středa 1. dubna 2015

RC || Trhni si!

Trhni si!Název: Trhni si!
Original: -
Autor: Andrea Kabeláčová
Přeložil: -
Díl: -
Série: -
Naklsatelství: Fragment
Rok vydání: 2014
Žánr: YA, romantický, ze života
Počet stran: 392
Hodnocení obálky: 9/10


Anotace:
Mia je sedmnáctiletá holka, která se na vlastní pěst protlouká životem. K tělu si jen tak někoho nepustí a pro drsné slovo nejde daleko. Když odejde od své nesnesitelné matky, začne žít v opuštěném domě s partičkou kluků, kteří jsou na tom podobně jako ona. Když mezi ně přijde nový spolubydlící, není z něj Mia zrovna nadšená. Hádky jsou na denním pořádku, ale postupem času se ukazuje, že na rčení "co se škádlívá, to se rádo mívá", možná něco bude.

Děj:
Mia žije v baráku s pěti kluky. Brzy se přidá nový spolubydlící, s kterým se neustále hádá.. ale co takhle se od toho hádání dostat někam dál..?

Názor:
Ne-fantasy Young Adult obecně moc nemusím, abych se přiznala. Ale tady mě zaujala hlavní postava.. a řekla jsem si, že to zkusím. Řekněme to na rovinu - byla to chyba. Mia mi byla ze začátku trochu sympatická. Příběh byl možná dobrý v rovině blogových povídek a autorka má celkem příjemný styl psaní - takový upřímný - ale jen v rovině povídek. Kniha..? Čtyrysta stránek o ...ehm, budu slušná. Teda, nevím jestli čtyřista.. popravdě, já přečtu skoro všecko, ale tuhle knihu jsem okolo 130 strany vzdala s tím, že když jsem si přečetla závěr a pár náhodných stránek z různých kapitol, šlo prostě furt o to samý.
Na začátku jsem říkala, že mi Mia byla trochu sympatická.. ale - ze startu. Pak jsem ji měla chuť zaškrtit. Pokud je člověk, který mi leze na nervy a nesnáším ho, proč s ním sakra spím?
O Bradovi ani nemluvím - namakaný frajírek a totální kretén. Ostatní postavy teda nedostaly dost prostoru na to, abych si na ně dokázala udělat názor.
Abych to shrnula - je mi celkem blbý dělat recenzi na knihu, kterou jsem nedočetla, ale už to, že jsem ji nedočetla o tom vypovídá dost. Kdybych se nezařekla, že se v recenzích budu vyjadřovat slušně, musela bych na začátek dát obří varování před častými vulgarismy. Které by mimochodem klidně mohlo být i tu na tý knize.
Asi nejlepší bylo na knize grafický zpracování - kniha byla fajn udělaná, text se dobře četl (co se grafiky týče, o obsahu nemluvím) a obálka se jim taky celkem povedla.. zkrátka, grafika je asi jediný, co můžu pochválit.

Hodnocení:
18%
Nemesis Moriko

Ukázka: Tady

Autor:

Její kniha Trhni si! původně vycházela na serveru Bez hranic, odkud ji většina čtenářů zná jako Ajjinku.

Zdroje: 
obálka, ukázka - Fragment
informace o knize, anotace - kniha
o autorce, autorčina fotografie -  Databázeknih.cz
Odkazy:
Autorka / Databázeknih.cz
Kniha / Databázeknih.cz
Předchozí recenze / Následující recenze / Všechny recenze

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji a za pozdní sepsání recneze se omlouvám nakladatelství FRAGMENT.
Knihu lze zakoupit ZDE.

1 komentář:

  1. Tak taký štýl kníh tiež nepatrí k mojím obľúbeným :D

    Inak ak máš rada knihy, tu je jedna súťaž: http://janeismystery.blogspot.sk/2015/04/knizny-kviz-sutaz.html

    OdpovědětVymazat