úterý 14. dubna 2015

Unboxing #4

Mno, tak jsem se po dlouhé době rozhodla udělat nějaký unboxing - dneska mi přišla krabice od Fragmentu! :3 Fotky nic moc - nojo, foťák blbne a stejně nejsou baterky, takže je to cvakaný mobilem. Ale alespoň něco, ne? Chvíli jsem uvažovala, že to zkusím udělat jako video, ale vzhledem k tomu, že by to taky bylo mobilem.. ehm, od toho jsem okamžitě upustila. Takže jsou fotky.. snad to nebude moc rozmazané :)
Jinak - níže je recenze na Shingeki no Kyojin, pokud má někdo rád anime ;)












Přišla mi celá série Bohů Olympu - Proroctví (The Lost Hero), Neptunův syn (The Son of Neptune), Znamení Athény (The Mark of Athena), Hádův chrám (The Hause of Hades) a nejnovější - Krev polobohů (The Blood of Olympus). První čtyři díly jsem už četla, popůjčované z knihovny a od kamarádů, ale chtěla jsem je mít vlastní a udělat si re-reading (což je nanic, když musíte dva-tři měsíce čekat, než se někdo uráčí vrátit do knihovny další díl) a na poslední díl, který vyšel nově, se moc těším!
Co vy? Znáte sérii? Četli jste ji? Jak se vám líbila? :)

3 komentáře:

  1. Wow, celá série, jo? :D Tak to teda mega závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já teďka využívám skutečnosti, že kvůli příjmačkám máme dva dny volno a už jsem znovu přelouskala velkou část prvního dílu.. pokud to stihnu do večera dočíst.. muhehe, v průběhu příštího týdnu se konečně dostanu k poslednímu dílu :DD

      Vymazat
  2. Ell: Já si většinou troufám jen tak na max. tři knihy naráz :)
    Došel dopis? Doufám, že jo! Kdyby ne - tak na Světě knihy bych být měla.

    OdpovědětVymazat